duminică, 18 aprilie 2010

Despre băutură...

Băutura te trezeşte. Da! Nu ceaiurile, nu citricele, nu castraveţii muraţi, ci băutura! Îţi scoate la suprafaţă cele mai ascunse dorinţe, idei. Te duce la ce vrei cu adevărat. Te face să-ţi exprimi nişte puncte de vedere pe care, în viaţa de zi cu zi, le-ai ascunde din cauza unei ruşini absurde, din cauza unor îngrădiri sociale ciudate (ciudate doar dacă stai şi te gândeşti la asta beat fiind). Puncte de vedere, dorinţe, idei în care crezi într-adevăr până în adâncul sufletului. În definitiv, tâmpeniile făcute la beţie reprezintă doar un comportament pe care l-ai adopta şi treaz în condiţii extreme. Deşi asta nu se întâmplă de prea multe ori. Mă rog, nu-mi dau seama unde vroiam să bat. Sau da, numa' că pur şi simplu nu vreau să scriu aici. Sau vreau, numa' cât mai neclar. Că-i la modă blogăreala de genul ăsta.

Logic, îs beat... şi melancolic acuma, după relativ mult timp. Şi nu neapărat de veselie (asta nu legat de melancolie, că deh... dă-i pace, că nici io nu mă-nţeleg) :D. Şi întrebare: Tăt înainte sau mă întorc? Nu am mai multe de zis, dar trebuia să am şi io o postare de-asta. Să vedem dacă mâine mai gândesc la fel. Postarea asta o sa rămână mărturie a felului în care gândesc acuma.

Lalalalalalala. Blablabalaşşadf. Ieeeeeei! NOT!

PS: Am pus poză cu bere pentru că numai berea îmi place. Ba nu, mint, îmi plac, şi asta de multă vreme, şi vişinele alea bolunde. Voi înţelegeţi ce vreţi când zic "băutură" şi "vişine bolunde".

2 comentarii:

  1. maaamei prietenei mele
    ii plac te le no ve le leee...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce mi-a plăcut! vad si eu in sfarsit ca iese la lumina piticu ala confuz de pe creieru tau... yay!

    citez: "welcome to the dark side. we have cookies."

    RăspundețiȘtergere