vineri, 26 martie 2010

Eu când vreau să fluier, fluier!

Uite un film românesc destul de bine promovat. Pare a-i lipsi clişeele atât de intâlnite în genul ăsta de film, pare, din nou, a fi cât se poate de realist (având in vedere, mai ales, că au fost folosiţi ca actori puşcăriaşi adevăraţi), şi, poate cel mai important, a câştigat Ursul de Argint la Berlin. Promite. Mult. Şi nu ştiu cât o fi de bine, în condiţiile în care îţi faci nişte aşteptări foarte uşor de înşelat. Rămâne să-l vedem şi să ne lămurim.

2 comentarii:

  1. eu, cand vreau sa fluier...mai degraba suier:))ptr k nu pot sa fluier=))si eu vreau za vad filmuuuu prezinta:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu Cami, la tine ar fi valabilă "Eu când vreau să dorm, dorm." sau "Eu când vreau să tequila, tequila" :))

    RăspundețiȘtergere